6 sept. 2013

Mda...atita timp a trecut ! :D 24.08-06.09.13

Wow ! :D Nu am scris in blog de atitea zile... :) saptamini chiar ! :D  Nici de 1 septembrie nu am scris articol de tip "salut scoala !" Insa :D Chiar ma bucur :D Caci nu am vorbit despre un lucru banal ! :D A trecut timp si s-au intimplat foaaaaarte multe schimbari ! :D Nici nu pot sa-mi aduc aminte de toate :D Mda... Caracterul meu iarasi s-a schimbat ! :D Insa deacum de la alt ceva :) ...
Cite minciuni...tradari :D Sunt inconjurat doar de ele :D Vara chiar doream sa ma fac mai linistit :D EMO Boy :D Pffff ! ;D Hah :D Trist...Insa ....Cind mi-am vazut colegii :D M-am intrebat :D "Da pentru mie sa ma schimb ? " Asa ca nu ma voi schimba ...in comportament ..
Insa schimbari sunt...in gindire :D Si nu in ultimul rind il blog ! :D
Mda....M-am gindit mult la aceasta ...Sunt obisnuit sa scriu despre ceva trist ... :) Si de ceva timp..ma gindeam...ce ar fi daca as termina sa scriu despre aceasta :D As lua totul de la inceput :D Articole vesele :D Ca atunci cind le citesti ....sa-ti creeze zimbet pe fata :) Sa-ti ridice dispozitia :D Ajunge poate atita sa fim tristi :)
Mda... :D Insa nu va voi minciuni..nu m-am gindit al aceasta chiar "asa de mult timp" Defapt :D Scriu ceea ce ma gindesc acum :D Asa ca ideia cu blogul :D "Putin mai vesel " Mi-a venit 1 minuta in urma :D
Nustiu :D Insa mici maruntisuri iti ridica dispozitia :D Zimbesti :D Un zimbet placut cind vezi prietenii :D Sau doi indragostiti (depinde de situatie :D Uneori iti aminteste de cineva ...si cam nu vrei sa vezi in calea ta "indragostiti " ) :D Totusi....Straniu :D Insa tot asa maruntisuri si-ti strica dispozitia ....Mda.. :D Lumea e rea cu toti ! :D
Si da....E Blog-Jurnal da ? :D Pai trebuie sa povestesc ce mi s-a intimplat :D 
Ok... In primul rind portretele :D
Aoleu :D Cite comenzi :D Nici nu reusesc sa desenez :) Ca am deja un rind strasnic :) ! Si imi reuseste tot mai bine si mai bine ! :) Corect ? :D Coreeect :D 
Cartile :D Micro-magia :D
Wow :D Si in aceasta am progrese :D Pregatirile au luat sfirsit :D  Acum arat oamenilor de pe strada :D Street magic :D Si toti stau cu gura cascata :D Insa sint deaia care imi zic :D Aaaaa... ! Eu stiu :D Tu acolo repede :D Repede ai facut ceva :D Ahahahaha :D Cind aud asa ceva imi vine sa ma tavalesc pe jos de ris :D
La scoala :D 
Clasa a 9 :D Strasnic...Anul deabia s-a inceput si profii deacum au inceput sa ne bata capul cu aceste examene ! :D Asa se face ? :D Ahaha :D
Apropo ...Vorbeam de schimbari :D As dori sa adaug :D ...Am un nou look :D 
Mda... :D Si parca atit :D
Stiti ...nici nu va inchipuiti cu ce fata scriu acum acest articol :D O fata foarte ... :D Fara emotii as zice :D Insa din cind in cind :D Incep sa ma rid :D Si acum stau cu un zimbet :D Deala :D "Prostesc " :D
...As dori sa vorbesc si despre dragoste ...Dar nu o voi face :D 
Caci iarasi se va primi blogul trist :D :( Awww :( :D 
Ok ... :D Ms pentruca va-ti irosit 5 minute in cadar pentru a citi aceasta :) Asa ca...Multumesc tuturor ! :D Woooww ! ;D Bafta !


2 comentarii: