17 sept. 2013

Articol nou :D ....06-17.09.13

De cite ori am auzit :D Cind faci articol nou :D Mai scrii blogul ? :D Sau.... ;D Ti-ai uitat parola de la cont? :D
Stiti...a trecut iarasi un interval mare de timp :D Si chiar nu stiu de ce permit timpului sa ma schimbe asa de tare :) ....Iata insfirsit am scris inca un articol :D Haide sa ne bucuram cu totii ! :) Nu e minunat ? :) 
Mda... :P S-a inceput scoala....si teste...si toate pe capul meu :P Daca vara nu aveam ce face cu timpul liber...pai  :D Acum nici macar nu am timp liber ! :)
Vara....caracterul meu s-a schimbat... :( Mda... Si acum iarasi se schimba :P Totul se amestica in capul meu !
Nu inteleg ce se intimpla !? 
Ba ma fac sensibil...apoi brutal ! :D Apoi....prieten...si apoi dusman :D 
Colegii..insa nu vad mari schimbari...pai asta si doream nu ? Sa nu arat la restul cit de tare ma doare inauntru :) Hey ! :D Deci mi-a reusit ! Merit o torta !

Mdea... :) Daca sa fim sincer la toate 100% :D ....Probabil am mai adugat inca o fata in lista mea..mdea...:) 
Toti cautam perfectul :D "Din filme" Iar cind il gasim :D .....Nu facem nimic :D Ca la fotbal...fugi dupa minge ...iar cind o ajungi...ii dai un picior ! :D
Apropo... :P Scoala...totusi ma face nustiu de ce mai vesel :D Adica...0% seriozitate :D
Cind sunt  trist ..toti ma intreaba" cei cu tine" :D Insa..si cind Sunt vesel ...toti ma intreaba "cei cu tn  ? "Doar ca ....cu alt ton :D
Insa...nu-mi pasa ce cred altii :D Ma distrez cum vreau eu :D Cind vreau eu...si cum vreau eu :D Nu-mi pasa ca multi imi zic nebun :D Eu stiu...ca n ue asa :D .....Sa fim seriosi :D Daca nu ar fi oameni ca si mine....viata n uar fi interesanta ! Nu ?
Mda... :D Oare ma prefac in ceea ce ma temeam cel mai mult ? :D Nu cumva ...si eu sunt un P.O.H.U.I.S.T ?:D Credca nu ! ....Adica ...pinacind :D Cu fiecare dimineata nu-mi pasa de mai mult si mai mult :D Iar saptamina trecuta am auzit ceva care m-a socat :D 
...Am auzit ca sunt un om RAU ! :( Wow ! Prima data am auzit asa cuvinte... ! :D Am fost socat...
Dupa cae am auzit.... "Tu doar esti Radleu....Mereu nevinovat !!!" 
Pffff :D ....Am inceput sa ma rid...insa ...in  cap se bateau citeva ginduri ...."Oare are dreptate ?" ....Si..."Nu m-a cunoscut bine" ...
Mda... :D Apropo ! Am observat ca mereu dupa ce scriu ceva bine...se intimpla cea rauu ! :D Buh! :D De ce ? :D ...Wow ! Intrebari fara raspuns.....
Cu miinele in catuse :D Sa continui sa-ti pictezi viata :D Wow :D O da....sunt asa om ! :D ....Parca... ;D Asai ? :) 
ok...eu va doresc bafta....si rabdare pina la urmatorul articol ( Care nu-l planuiesc degraba :D ...insa cine stie poate il voi face chiar miine ) :D

O mica statistica:
:D-folosit de 44 ori
:)- folosit de 8 ori
:P-folosit de 5 ori
:(-folosit de 3 ori 
Acum vedeti....nu mai scriu chiar asa de trist :P
Ms....ca va-ti cheltuit 30 secunde din viata ca sa cititi ce scrie cu text mic aici :D
Si aici :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu