13 aug. 2013

Imposibil ? 10-13 .08.13

Uneori...dorim sa fim singuri...sa facem ce dorim :( Vrem sa fim in centrul atentiei si nu apreciem oamenii...pentru care si asa suntem pe locul 1 !

Bahh tee....Doamne ! Imi plac....imi place melodia...cuvintele ...Uneori compar cu viata mea :(

Uneori ma intreba Olivia....Sorin...de ce am blogul trist ? Insa... :) Am raspuns pentru totul ...Oricind si oriunde !  Cred ca....nu are snes sa scriu un blog cu asa multa fericire ...Fiindca dupa parerea mea....oamenii nu doresc ...sau nu au asa interes sa citeasac despre fericirea altora...insa omul trist....mereu cauta pe cineva la fel ca el... Sa compare....sa caute iesire...din situatie ! 

Un an in urma...Nici nu stiam ca voi scrie asa ... Insa...a trecut timp... Am inteles ca lup degeaba....asa ca renunt...da Nu am avut dreptate... Insfirsit ...Mereu am dreptete :) Si la toti le ziceama aceasta ! ...Insa acum...da insfirsit :) Nu am avut dreptate ...recunosc ....

Pentru mine nu este nimic imposibil... Da...Asa credeam pina acum ...
Ziceam ca totul depinde si de noi....Ultima alegere nu e a nostra ...insa noi putem influenta la ea ....Insa acum sunt sigur...ca cea mai importanta e alegerea omului...cit de mult nu influentam la ea...oricum ea decide tot !

Pina acum aveam o saptamina atit de super...dispo la maxim...Insa doar citeva cuvinte mi-au stricat-o ...
Ms...pentru Rock-ul acordat de Sum 41 ; The Offsping ; Blink 192 si Zebrahead ..... :) Doar ele imi mai ridica dispo in momentele acestea..

E timpul ...acum e timpul si eu sa zic "Merg inainte !"
Nu pot eu toata viata sa fug dupa o fata...asha ca ...gata nu mai pot ! ...De azi sunt altul ! :) Voi gasi alta fata....care imi va da ceea ce am dorit :) Si ii voi da eu tot ce vrea ea ! 

Ajunge ...trebuie sa zic si eu Pa Pa la suferinta ... :D  Nu mai pot privi prietenii in ochi ....caci ei deacum nu ma recunosc...sufera cind sufar eu :( Si chiar vreau sa le zic ms....
Sensul vietii e sa ajungi om...alaturi de prietenii tai :) Sa-ti iubesti parintii..si sa-ti daruiesti inima doar la 1 om ! Nu la fiecare care iti zice "Salut "....
Sa nu zice-ti ca un om e sensul vietii voastre...pina nu ia-ti cunoscut cealanta parte a lui :)....sau cine stie...poate chiar voi sunteti acele persoane..care doar arunca in vint cuvinte ...

"Oamenii singur decid....
Sa se schimbe.....sau nu"
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu