23 sept. 2013

Fiecare secunda .......18-23.09.13

Wow... Cite lucruri pe capul meu... :)  Atitea birfe ....vorbe fapte ! :D Straniu ca toate se intimpla cu mine ! ...Mda...Si azi si ieri :D Atitea zile la rind aflu pareri despre mine ....Strasnic ! :D 
Sunt un egoist ? Sunt rau si fac teatru ca sa arat cine sunt ? 
In orice masura da ...Dar nici asa cum toti zic :D
Toti cred ca ma stiu...toti ma vorbesc de parca m-au stiut toata viata ! :D De parca au fost cu mine fiecare minuta...fiecare secunda ! Wow...
Iata si m-am schimbat ! Si credeam ca nimeni nu o sa observe :D Insa...dinpotriva ! ....Toti au observat doar ca impreuna cu fantazia bolnava a fiecaruia isi inchipuie lucrurile si mai strasnic.... 
Asa aud cum imi zic oamenii de parca ..asa am fost tot timpul ! :D 
Mda...Si acum incep sa inteleg cit de tare doare cind te birfeste cineva...cind iti zice ceva in fata.....poate nu e adevar...dar ca sa te raneasca... Si cel mai important ca o patesc eu ...Eu....cel care a fost mereu bun cu toti ! :D Care le lua apararea tuturor ! Care nu birfeste pe la spate ! Doamne ...Cit rau e in lume...sa facem durere doar ca sa nio potolim pe a noastra !...
Regula nr.1 ! Cind cineva te critica trebuie sa faci o fata vesela si sa zici "Realy ?"  :D Sa arati ca nu-ti pasa...Si chiar ca esti bucuros de tot ce se intimpla !...Daca cineva te ofenseaza...pai ...atunci tu zii multumesc ! Suna straniu...insa cind incerci te miri cum merge !....Te cite ori veadeam cum cineva vorbea cu o persoana si ii zicea ceva ...si acea persoana raspudne ":D Ei...da eu stiu :D " "Si ce?:D" Iar daca avea si un zimbet pe fata ul ucidea pe cel care il ofensa :D
Wow....Si totusi ...chiar atit de des se intimpla ? :D Fiecare secunda e importanta ...Fiecare secunda cineva moare,iar cineva se naste ...
Oare de cite ori ne-am intrebat de ce se intimpla asa ? ....Multi zic asa....."Comportate cu oamenii asa cum ai vrea ei sa se comporte cu tn ..." 
Insa...Ultima vreme vad ca ...nu prea e adevarat ce zice.. intr-o oarecare masura da...dar nu cu toate persoanele ! :) Sa ma luam pe mine ca exemplu (totusi e blogul meu :D)Sunt mereu vesel si zimbesc oamenilor :) Nu le zic rau ...doar daca ma inerveaza sau daca ma minciunesc in fata :D ....Si ce primes cca raspuns ?  ....Mai bine nu comentez... :) 
Si ce va fi daca eu mas comporta cu toti oamenii asa cum se comporta ei cu mine ?  Se va incepe un razboi ? Wow...Daca cu fiecare mas comporta asa....Ce va simti omul acela ? ....Si de aici intrebarea....Oare sunt e uasa rau ca nu rasplatesc oamenilor cu aceeasi moneda ?.... :( 
Desigur nu ....Insa...noi trebuie sa decidem ....si acum inteleg cit de mult greseam cind eram atit de sincer cu fiecare persoana .... Nu mai vreau sa mai fac asa o greseala ...Asa ca in viitor voi putin mai dur....Si mai inchis....
La sfirsit as dori sa va sfatuiesc.....Ginditiva cum va comportati cu oamenii...si daca vreti sa va varsati nervii pe cineva....nu le varsati pe persoana care tine la voi .... 
Asta a fost tot ! Bafta tuturor ! Sper sa mai scriu un articol saptamina aceasta ! :P 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu