4 aug. 2013

Revenire :) 31.07-04.08.13

Salut...am revenit de la mare..insa am hotarit sa nu scriu articole pina la ziua mea care a foste pe 31...
Si asa hotarisem sa scriu peste alta...si alta si alta zi ! :( Mda...Si iata in sfirsit m-am hotarit sa scriu dada....doream sa fac 2 in 1 :D Apoi 3 :D 
Fiecare cu numele sau...Happy birthday to me ! :D ....Hobby Nou :D Inimei nu-o comazi :D Sau altceva :D  
Ok...Nustiu daca asteptati sa va zic cum a fost la mare....insa va zic doar una...mi-a placut ! :) Si gata !

Acum de ziua mea...ok :) De fapt....poate e prima data cind nu-mi asteptam ziua mea....asa tare...nu numaram zilele...si chiar nu stiam daca vreau sa o sarbatoresc....insa a fost ceva :) ce m-a facut sa ma razgindesc :)
4 felicitari....cele mai importante din acest an... :) La 00:01 :D ...Cel putin asa dupa ora fiecaruia :D Mie mi-au venit la 03...05 ;06;07 :D  4 felicitari de la pesoanele dragi...adevaratii prieteni ! :) Va scriu in ordinea in care mi-au venit mesajele :) 
1.Alina.....Cinstit? Neasteptat ! Adica...nu credeam ca ma va felicita..insa asteptam aceasta ! 
Totusi.....Facuse si ceva urit...insa ne-am clarificat P.S. Mi-a placut mult felicitarea... :)
2.Sorin....:D Bro ms muuult :) Ti-am mai zis...doar citeva secunde mai tirziu decit Alina :) Insa oricum :) Ms ca ai fost la ziua mdea :D Insfirsit :) Atitia ani am ratat ..insa acum totul s-a corectat !
3.Olivia ... :) Cea mai frumoas felicitare :D De ce ? Fiindca :) M-a incurajat ....mi-a zis cea ce doream sa aud :) Ms muult :D
4.Sasa ......Chiar daca nu a fost in Chisinau :D M-a felicitat :D A cautat semnalul minimal de la Orange ca sa-mi trimita acest SMS :D Si mi-a placut cum l-a scris :D "Sa fii maladetz :D ...ca acum eshti patan mare " ( Moldovenii o sa inteleaga )

Mda....Deasemenea de ziua mea.....am fost felicitat de foarte multi oameni...probabil niciodata nu am fost felicitat de atitea :D 
....
Si urmatoarele zile merg bine ;) Am un Hobby reinot :) Cartile (L) :D Nunu...nu imi palce sa citesc :D Imi place sa fac focusuri...sau mai bine zic micro-magie :D  :) In fiecare zi ies afara cu Dima ( Prieten de interese ...ce imi place mie ii place si lui!) si ne antrenam cu BICYCLE :D :D

Incep sa fac lucruri uimitoare la care multi se uita cu gura cascata !
Mda....Mai ca toata ziua mi-o petrec afara :D Si alaturi de muzica  :D Trista...Sau nu :) Imi ridica dispozitia si ma incurajeaza :D 

Apropo ....am un nou look :D Colierul ; Tatoo ( Temporar); Bratara -> 
Si poate caciula :D Care imi palce la nebunie ! :D Doar un lucru straniu...Vara ? Cu aceasta caciula ? :D  (L)
....
Super :D Si cu fiecare zi am inteles ceva...inca m-ai simt ceva la Alina....Insa ea....e impotriva la readucerea relatiei....
E uimitor...dupa tot ....dupa tot ce a fost...mai simt ca o iubesc...Mii dor ...Insa e timpul sa merg inainte ! :( 
Uneori oameni ne fac asa o durere....insa ne dau o lectie... :(
 Important e ca stiu ca imi va parea rau....insa continui...Continui sa fac asta...! Niciodata nu stii ce ascunde omul....
Mda...Cam stupid...Insa asta e adevarul....Bro si Sis....da da...Insa nu e ceea ce a fost ! M-am saturat sa zic primul scuze...sau sa fac primul pas...nu mii frica ca voi fi respins....insa m-am saturat sa primesc acelasi raspuns :( 

Urasc cind imi zice cineeva ....niciodata ! sau...Imposibil ..
Trebuie mereu sa credem in minuni ! Caci ....daca credem in ele...se vor indeplini...cu siguranta nu ? Trebuie doar sa credem....

Poate merg inainte...poate privesc trecutul....e alegerea mea... Probabil m-am saturat de tot.... Imi aduc aminte cum imi zicea ea....cind o intrebam de ce esti asa dura...ea mi-a zis... "Am dat inima cui nu trebuia ! " Si probabil am facut-o si eu....Insa nu imi pare rau...chiar de loc...mereu va ramine pentru mine ceva important ! Ok..insa sunt barbat...nu mai vreau sa ma umilesc .... Voi fi mai mindru de mine.....Chiar daca Inima zice alt ceva....Probabil chiar sunt prea sensibil ! :(
Mda....Uitati-va...va dau un sfat...nu conteaza ce virsta ai...doar continua...si nu va temeti sa faceti schimbari...insa daca vedeti daca schimbarea e inspre rau......nu continuati sa faceti aceasta....Fiti voi insiva....fiindca asa va iubesc prietenii....Si va vor primi ...nu are importanta daca va-ti schimbat sau nu ...Insa va stiu cum erati....si mereu ve-ti ramine asa in inimile lor (L) 

2 comentarii:

  1. prietene la sfirsitul contextului iarasi ai inceput sa fii obositor :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda.... :) Insa trebuia sa o zic...probabil nu va mai fi vorba despre aceasta..asa ca am hotarit sa o zic acum :)

      Ștergere