19 iul. 2013

Ultimul articol si PA-PA !!! .....14-19.07.13

Ok....:) Acesta e intradevar ultimul meu articol :D Doar ca..... :) Ultimul articol ....si pa-pa ! Eu plec sa ma odihnesc :) 
Mda....Am plecat sa ma linistesc ...pe o saptamina posibil ...si sa uit probabil de toate problemele ... :) 
Aceste zile nu au fost articole dintr-un motiv :) Mda...Lenosul vostru s-a apucat dee treaba :)

In primul rind ....M-am frezat :( O da...M-am frezat :( Insa de data aceasta m-am frezat cum am dorit eu...:( 
S-a primit m-ai scurt...dar peste vreo 2 saptamini va fi asa cum am dorit :) :D 
In al doilea rind.....Incepem sa filmam videoblogul...sau un show..:) cu Sorin :)  Ne gindim la denumire...:D Si sti-ti moda de acum...vom face provocari :D O da !
In al treilea rind...Mi-am cumparat bratara ! O da ! Bratara dorita ! De calitate ! :D
Si in ultimul...insa :D Foarte important pentru mine.. .:D Am terminat poza.>:D Poza facuta in totalitate de mine..>:D Si o voi pune de ziua mea pe blog...si pe retelile de socializare :D O poza haioasa :D Insa nu doresc sa stric momentul si sa o pun mai inainte de timp ! :D

Mda...:( Insa..iarasi nu imi voi vedea prietenii...si ei deabia au venit toti ! Ce IRONIE ! Imi pare rau.... :(

Ultimul articol s nu mai stiu despre ce sa mai scriu :) Straniu putin ...Insa sper ca acolo imi voi recapata aceasat MUZA :D Si iarasi voi incepe sa scriu ceva interesant :D Caci unii imi spun ca blogul a devenit plictisitor... :| Eh..parerea lor...totusi il fac entru mine :) Si pentru cei care vreau sa-l citeasca :D 

 Bye...Ok da ? Sper sa va fie dor de mine cit de putin :) Totusi voi pretui :D 
Daca ve-ti trimite energia pozitiva :D Ha-Ha-Ha !!! :D Bred... :D Oricum :D Cit voi fi acolo :D Nu ma voi gindi la probleme....caci voi avea acolo altele...:D Trebuie as ma invat sa inot mai bine :D Mai rapid :D Totusi :D Pot inota :D Cit de putin :D Nu ma duc la fund :D ....Ok...deci eu plec miine dimineata :( Asa ca....Va zic tuturor !
GoodBye ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu