9 aug. 2013

Totul e ABSURD ...05-09.08.13

Noi oamenii....Suntem fiinte stranii....
Dorim ceva zile....saptamini....luni....iar cind avem ocazia ca facem aceasta....renuntam...sau ne aratam caractreul si refuzam ....

Au trecut cum am zis....zile ....saptamini...luni .... Tot timpul acesta...doreau ca ea sa revie...sa fie cu ei.... :) Staniu lucru...la un moment...renuntasera sa vb pe tema aceasta.... :( Insa cind ii intrebamintre patru ochi....mereu...in orice timp....ei imi ziceau... "Da mii dor...nu trece o zi sa nu ma gindesc la ea..... La cum eram noi"
Asa mi-au zis toti ! Toti !...Cind ...i-am intrebat intre patru ochi....ca sa stiu gindurile ....adevarate...care nu sunt influentate de altcineva !
Atunci am intrebat-o pe ea....si mi-a zis si ea....ca vrea ! Vrea ...!! Ii este dor! Intelegf....itneg toti ca au gresit ! Insa nu face nimeni primul pas ! De ce ?....
Aici stiu raspunsul...Toti se tem....se tem ca vor fi respinsi....pierd incerederea in oameni.....se tem ca daca vor zice ceva....vor fi respinsi brutal....iarasi umiliti ...asta e motivul...si e unul foarte puternic....

Iata de ce am hotarit eu sa-i inpac....insa uite ce surpiza ! Renunta....nu mai doresc...Toti vreau sa arate ca sunt mari personalitati...insa eu stiu.....va ajunge timpul si vor regrete...vor zice...de ce nu am facut asa...ca sa fie altfel... :( 

Cum poti sa uiti....sa uiti lunile in care doreai sa vie ziua aceatsa ! Cum poti sa uiti orele...care le-ai plins....Straniu....insa cind vine ziua ...toti renunta ! ...

Nimeni nu pretuieste....omul pe care il avem cel mai aproape...Cind nu-i...intelegem ca a disparut ceva din viaat noastra.... Oamenii...noi oamenii...suntem asa stranii ! Ne umilim pina al ultimul...apoi cind reusim ....aratam ca suntem persoaniltati si calcam in picioare totul! :(

Unul rabda....vrea totul sa faca.....Si altii zic ca e prost... 
Nu inteleg de ce atita egoism in luema aceasta ? Vrem sa fim iubiti fara sa iubim...vrem sa avem bani fara sa lucram :) Vrem sa avem prieteni ...fara sa facem ceva..( Ok...asta e si lene..insa oricum :D ) 

Iarasi am inceput sa scriu trist....insa asa e viata.....Ma uit din multe puncet de vedere....Sensibil ? Da ! Si ce ?  Sunt asa cum vreau.....Sunt sensibil....dar rabd ...totul... :D (Daca nu ma enervez prea tare )

Absurd.....imposibil...si straniu !!!!

Apropo.....acum as dori sa schimb tema... :) Sa zic inca ceva... :) Treaba cu portretele merge foarte bn...am un rind mai mereu...si deja m-am saturat :D Fac ultimele portrete si i-au o pauza :D Apropo :) Daca doriti si voi...contactati-ma :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu