9 dec. 2013

Un nou video :) 12.11-08.12.13

.....Niciodata nu vine miine....mereu este astazi ! ....-Ma rupe fraza asta 


Si iata insfirsit am terminat de filmat...si de redactat videul meu :D
 Sunt atit de bucuros :D Probabil voi mai filma unul sub rock :D Si am deja si cintectul...insa mai vreau sa perfectionez citeva elemente :) Deci...Uitati-va la acest video :) Si va rog sa va dati cu parerea D:D:D
Odata cu video :D..Adica peste 2 zile :D Am facut si foto :) Un portret nou...Si il pun si pe el aici :D...Haios ca nu scriu un nou articol ci il redactez pe asta... Ok..Deci daca am inceput sa scriu despre ce s-a intimplat voi redenumi si titlul articolului...la sa fie... :) Noutati...sau video ..foto...carti...aaa...Il las cum este :D ...E bine si asa ... :D .Ok deci imaginea din dreapta este foarte reusita nu ?  Observ mari schimbari in felul meu de a desena..observ un progres oarecare :D ...Culorile dimensiunea pensulei :D Chiar si viteza..Totul a progresat :D ...Sper sa le placa la multi aceasta imagine..la fel..sper sa le placa video-ul meu...(ah...doamne cum se scrie corect VideOul ?...Videul ?..Ok..hai ca o sa caut pe google :) )
Calitatea e rea...Muzica e buna ..si locul nu prea :)(cel putin prima parte a acestui..video ...VIDEOCLIP ! O ...am gasit cuvintul :)
Mda... Totusi e doar putin din tot ce pot eu...De cind am filmat si pina am redactat am progresat...asa ca ma uit cit e rau faceam unele elemente luna trecuta..si cit de bine le fac luna aceasta :D.. Totusi ...am cea in videoclip ce imi place...evantaiurile :D...Wow..ce super mi se primesc..Si am ceva ce ma inerveaza...Cosul de pe barbie :D...Aaaa !..Am filmat 2 zile in 2 luni diferite ! Si doar in zilele celea am avut cosul ala !!!! :D ...( Ziceam..o ! Nu-i cos..da sa filmez...si a 2 zi imi aparea... :( )
Mda...vad ca scriu mai mult decit am planuit :D ..Eheheh :) Ok..termin cu aceasta..:D si voi posta videoclipul....
Insa pina sa o fac...eu ii voi multumi lui Dima (JackD) Pentru ca a filmat :D Si ii zic "nu-i pentru ce",fiindca l-am inspirat sa-si faca videoclipul sau...si nustiu cum a iesit insa l-a redactat inaintea mea :D si l-a postat putin inaintea...Acum Vizionati ambele videuri:D


Si asta e a lui Dima ! :D 


Bafta! si vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu