11 dec. 2013

Data norocoasa :) ....09-11.12.13

Deci :D...In fiecare an incepind cu 2001..se astepta ziua in care vor coincide ziua luna si anul....1.1.1.....11.11.11.. :D 07.07.07...insa aceasta s-a terminat anul trecut ! 12.12.12 :D
 Si toti isi pregateau dorintile ca...ultimul an :D ...Isna nu va intrisitati prea rapid ..:D Ingeniosii nostri au gasit in ce sa creada si...au gasit timp sa-si faca dorinte :D...Astazi...e 11.12.13 :D ..Super...la ora 10 ...azi si-a dorit cineva ceva...Si am primit un 2 ;D ...Wow :D Mi s-au stricat toate notele..in clasa a 9 ! B***....Mda..Nu mai stiu ce sa zic :D.. Si important cum am luat-o :D . ahahahah :D
Profa ma intreaba un lucru eu il spun..apoi ma intreaba altul eu ii spun...:D Si-mi spune ca nu e corect..apoi unul din clasa repeta ce am zis eu si ea zice...bravo,iar tu aseazate 2 :D ..Pfff.. :D Da... :D Super nu ? :D
Zice horoscopul adevarat sau nu ...Insa..eu continui sa cred in el si-l urmaresc..si ma mir..ca e chiar asa cum zice el :D..Mdea !Wow.. :D Lallala ;D ..Cum asa  ? ;D Insa ma bucur putin...caci acusi vine anul viitor si el spune..ca va fi mai bine..parca :D Ahahaha :D
Doamen..azi m-am apucat sa gindesc la viitor...si nustiu ce voi face in viitor...si nu pentruca nu pot face nimic...sau ca nu stiu nimic...Insa treaba e in aceea ca...Eu pot tot ce incep (numai nu pot cinta) :D Si stiu tot/mai bine zis invat tot ce-mi place...si vreau... :D  Nu pot acum alege ceva.. :D ..Si asta ma sperie putin..
Apropo...am ales un fon nou pentru blog...si-l voi infrumuseta de fiecare data atunci cind va fi un eviniment /sarbatoare importanta :) ... Apropo..acusi e Craciunul si Anul Nou :D !!!
Mda.. :D Totusi .. Schimbam tema.. :D Trece timpul si iarasi totul revine la normal :) E perfect... :) Glumim ca nebunii si zimbim cu totii :)  Nimeni nu zice fraze de tipul "E timpul sa te maturizezi" sau "Glume de 2 bani" sau preferata... "Parca esti un copil mic,nu te-ai saturat " :)..Plusul e ca la moment glumim toti baietii ,iar fetele nu ramin in urma :) 
Nu pot sa cred ca acusi totul se va termina si ma voi desparti de colegi..:( 
Nu pretuiam aceasta in clasa a 5 ....sau in a 7 ...Insa acum..da :) Acum simt cit voi pierde.. :D Mai ales ca acum intru in virsta cea mai frumoasa...in care poti face tot..insa esti sub protectia parintilor :D
Heh.. :D Ce-mi plac leii.. :D Am mai ziso..si de zodii si de tot ! ;) Insa...ma uimesc ca am intilnit atiti de putini "lei" :D ...Un calcul simplu august - 7 =  noiembrie (sfirsitul) sau decembrie (inceputul) :D Oare atunci prezervativele sunt mai scumpe ? :DDD Aahahhahaha :) Gluma mea...Zimbiti si voi ca e haioasa..chiar daca e si perversa...putin :) :D
Deci.. :D Fraza mea de incheiere ! ...:D Sper ca v-a placut ! Citi si urmariti-ma in continuare ! Bafta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu