11 nov. 2013

Fara logica :D....10-11.11.13

Si  панислась! (Si-am inceput) :D Uhhh...S-a inceput o saptamina noua si privesc binevoitor la ce se intimpla in jur :) Totul e asa tipc...nimic nou :) Crezi ca te distrezi ...zimbesti inveti :) Insa daca ma gindesc mai bine :) Asa faceam mai ca nu tot timpul ! :D Nu ?


O saptamina noua :) Nustiu...vreau sa fac ceva nou sa schimb :) Sa incep O aventura: D Voi nu ? :D ....Nustiu de ce toti iubesc "Atmosfera" de toamna :D Da deacord frumoase sunt frunzele multicolore :D Insa urasc sa vad copacii goi :D Copii in haine groase ,iar in scoala nici caldura nu e data :D

Over and over :D Ne straduim sa aratam cine suntem :) Si nustiu de ce am inceput sa atrag atentia la oameni ! :) Adica...Mereu atrageam atentia la comportamentul omului :D...Dar parca nu luam in seama :D Acum insa....Wow ! :D ....Privesc oamenii in ochi :D Si ma stradui sa-i citesc gindurile :D Parca intrebindul ...si ce mai departe :D...

Mda... Vad ca am icneput sa sar de la o tema la alta ;D ....Ei da ce sa fac daca nu am o muza :D Si nu ma pot inspira si sa vorbesc despre o tema .... :D Cit ar fi ea de banala :D Lalalal..:D

Apropo de inspiratie :D ..Blogul meu totusi e folositor pentru ceva :D...Sunt socat si eu :D Insa le place la citiva oameni :D Imi pare rau ca nu sunt si eu printre acesti oameni :D Insa chiar am devenit o "muza"
 :DSi datorita blogului meu au mai aparut citiva bloggeri noi pe lumea aceasta :D...;D Revolutia de bloggeri :D ! :D Mda... :D Eu totusi sunt pentru aceasta si sustin orice blogger nou :D Nu are importanta filmeaza el video sau scrie text banal ca si mine ;D

Si iata ca vorbeam de ceva nou.... Ma gindesc..Poate sa schimb ceva in blogul meu ? ;D Poate sa schimb Interfata ? Sau font-uri :D...Da asa voi face :) Poate ca as crea chestionar pentru asa ceva...gen "Ce font mai tare va place" :D Dar sunt sigur ca nici 10 oameni nu vor vota :D Ahahah :D

Mda... :D Cam asta e tot :D Plictisitor fara sens ...Cu multe glume  :D Pe care nu toti le inteleg :D  Bafta ! :D

P.S. Blin...nustiu ce imagini sa pun la asa articol...ei bun :D Hai ca pridumaesc ( inventez) eu ceva :D
..
P.P.S.Si inca denumirea la articol...Mda...Usor eacum sa citesti totul gta facut :D ...Mda...Ceva de genul "Fara Logica" Da asa voi scrie ;D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu