30 oct. 2013

Halloween special :) 19-30.10.13

Radleu presents !
Articolul nr. 50 ! 
Halloween special!

Si iata ca mi-a venit in cap acest gind "Azi e Halloween,trebuie sa scriu ceva in blog :)" In plus am dat citeva promisiuni ...Pe care nu vreau sa le incalc :) 
Defapt nustiu de ce am scris Halloween special :P Doar fiindca azi e aceasta sarbatoare :) :P Apropo felicitari :D 
Deasemenea azi e o data interesanta caci astazi scriu al 50 articol ! :D Tipa...Ura !
Mda... Oare despre ce sa scriu...LalalalalA :D Nu am ideie :D
Mda ok :D Da sa povestesc ceva plictisitor :) Super ? Nu ? Plictisitor ....Uraa ! :D Genul meu :) Adica asa am scris undeva vrio 20-30 de articole :D :P  Pai iata ...De aceasta zi as dori sa incep sa scriu ceva nou ! :D Sa schimb ceva ....si poate e timpul sa incep :D :P
   Nu am ideie cu ce :) Mai pe scurt ...Ce ziceti daca voi povesti ce mi se intimpla :D Nu vreti...Dar nu aveti incotro :D
Deci ok...Sti-ti am observat ca mi se intimpla atitea lucruri rele...Imi vine sa-i bat pe toti ! :D Sa-i tai limba :) La toti care ma birfesc si blablabla...
Citeva zile in urma citeam primele articole despre Alina...Si acum ma gindesc si ma intreb "Pentru ce ?" 
Mda.... Doar pentru ami demonstra mie aceasta ! :D Pff... Acum nu vreau s-o vad ... Atitea face...Nu o inteleg si nici nu vreau sa o inteleg...As pitea scrie o carte despre caracterul ei... Despre cum zice la fiecare "Doar tu ma intelegi,Vom fi prieteni pe veci".... 
Si cind toti imi ziceau ca sunt minciuni :D Eu ce faceam o sustineam ? ...Mda.. :) ;D Si asta eu is rau :D Ahahahha :D Doamne pe lumea asta gasesti oameni de care vrei :D Am un interes sa urmaresc ce vor face aceste persoane :D ...Deacum ma uit la lume cu alti ochi :) Nu totul e in ciocolata ...Insa doar noi facem ca sa fie ! :D Nu ? ...M-am saturat sa fiu asa "moale" ... :D
 Oare e timpul sa raspund la fiecare ? ...Sa le arat cine sunt eu ? :D Si poate atunci vor intelege  ....Ca eu le jeleam :D Ita ce inseamna sa tii la un om :D Ok...deci asta e :D Cit scriam acest articol am luat o decizie :D Sa fiu mai "RAU" Cu cei care merita ! Ei ....Nustiu mi se pare ca s-a primit ceva iarasi banal...Insa e ok...vreau sa ma deprind cu cine vreau sa fiu :) Si blablabla :P Ok...
Bafta tuturor ! :) 
P.S.Cui ii este interesant ....timp de saptamina aceasta voi posta un video ... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu