19 oct. 2013

Ceva nou Ok ? :D... 6-19.10.13

Tristetea si mihnirea intr-o parte :D Caci eu iarasi voi posta un Articol nou ! As dori sa fie ceva special...Insa sa nu va ginditi ca voi face ceva extraordinar ...Nu dimpotriva :) Voi scrie ceva extraordinar de plictisitor :) ,un text,care va arata frumos pe fonul blogului meu :) voi scrie in stilul meu tipic :) ,si sunt sigur ca putini citesc articolele mele pina la capat :) :D Doar cui ii este interesant sa citeasca despre viata altuia :D ...Si inca despre o adevarata drama ! :D Daca nu ai dispozitie sa ti-o strici mai tare :D:D:D
Dupa aceasta introducere superba ati inteles ca am dispozitie si sunt gata sa creez ! :D ( Un "Bred" desigur o sa creez :D Dar la multi o sa le placa )
Off... :D Sensul blogului meu era in ami descarca emotiile si sentimentele :) Si chiar mi-a reusit .... :D Mi-am descarcat emotiile negative :)
Am un jubileu :D ...Cred ...Jumatate de an :) Si as dori sa vorbesc despre tot ce s-a intimplat o ...TOTALIZARE ! :D....(Sper ca intelegeti ca voi scrie mult despre aceasta )
Ok...Tot timpul acesta...o faceam pe tip sensibil ...trist ....jignit...Si...da poate era adevarat insa am exagerat...acum realizez aceasta :) Nu eram niciodata asa...Si nu inteleg de ce am luat asa decizie de a ma face asa o persoana... Hmmm...Straniu :) :D ...Poate am dorit sa vad cum se simt asa persoane..? SSa fiu in pielea lor..:) Mda...E chiar greu ...Insa BUH ! (Aici e intriga) Nu mai vreai sa fiu asa !!! :DPursisimplu am realizat citeva lucruri importante :)... Unele "sinceritati" de ale tale pot fi intoarse impotriva ta ... :) Si ....E greu mereu sa iai vina doar pe tn :D:D:D
Erau perioade in care eram sensibil...nu dormeam....eram stresat... Si iata un motiv important pentru ce am creat blogul :) :D
Ok...Acum sa dam cu piciorul in Tristete ! Si hai sa zimbim impreuna :) :P Caci incep sa scriu cu dispozitie :) Sub o muzica super...:D ( Asa cred eu ) :D
Ok...Cred ca a venit momentul despre schimbarile care s-au intimplat in prezent (Totusi am un jurnal...trebuie sa scriu ceva despre viata mea nu ? :D ) :D
Defapt sunt foarte multe noutati ...Despre care as dori sa vorbesc..Insa e prea greu sa aleg doar citeva...Oricum as dori sa accentuez ca....Unele persoane m-au schimbat :) Iar altele ma primeau cum sunt :D..Unele ma dadeau jos de pe picioare , iar altele ma sustineau si ma ridicau iarasi ! :D Multumesc tuturor :) :D Pentru tot ce ati facut :)
Ok...Daca ati ajuns sa cititi pina aici si nu va-ti plictisit...Atunci BRAVO :D:D:D:D:D
Poate e momentul sa zic noutatea ? :D 
Ok ! :D
Acum sunt o noua persoane...am schimbat multe in mine ! :) Sper ca nu am devenit ala de care ma temeam cel mai mult ...insa  cine stie : ):D Prima schimbare e in caracterul meu... Si cred ca e foarte corect ... Deci 1. "Ma comport cu oamenii asa cum se compoarta ei cu mine ! :D"  Si ..s-a vazut efectul  deodata ! :D Wow ! :D Greu de imaginat fetele celor care imi spuneau ceva "ce obisnuiau sa-mi zica" si eu le raspundeam la fel :) Ochii ceea socati :D Si citeva secunde de tacere ca sa inteleaga ce s-a intimplat :D Aahahah :D ...
Asa....Mergem mai departe 2." Am devenit si eu P.O.H.U.I.S.T....Mda..."Si e cu mult mai usor asa :D Caci nu iai nimic aproape de inima si bla-bla-bla :D
3." Esti un om Rau ...Te-am descoperit ! :D"Aahahah :D M-am gindit bine la aceste cuvinte ...si am luat o decizie :D Voi fi RAU !Cu cine merita :D Asa ca...daca mai vazut rau :D Gindestete ce defecte ai :D ( Dupa ce am scris a 3.Schimbare...mi se pare ca seamana cu 1. Dar NU CONTEAZA ! :D )
Boi schimbari in infatisare...Noi schimbari in comportament si vestimentatie :) Voi vorbi despre asta in alt articol ...caci acum nu mai am inspiratie :D

..........P.S.  Sper ca va placut articolul :D ....Insa sti-ti cum e :D In cap suna bine :D Iar cind iti depui gindurile nu :) :D Bafta tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu