3 mar. 2015

:D Pztds .....

Iaca nush ce m-o apucat si mi-am amintit de faptul ca am si eu blog ...
Dada ...asela care imi aminteste de ce treapka eram :D De cum incepeam ... De ce copil eram si credeam cas tare viiobistii ...Hatea paliubomu nish p*tza in viata nu intelegeam ...Vot kak :D
Cei drept eu nici acm nu inteleg ... Ca asta vapshe ii tema otdelinaia despre care poti vorbi indodi foarte mult timp -_-
Acm macar nu sunt treapka asai ? Asai :3
Iaca cresc si inteleg cit de valoros ii sa fii pohuist :P Jali ca eu nus pohuist
As trece foarte usor de multe ...
Taaks...Da eu vapse nu la tema asta vroiam sa vorbesc :D
Okey ..hai sa discutam oamenii ... Voi ati observat cite de tare toti isi iubesc viata ? Atit de mult incit nu traiesc cu ea ... Si o prefac intr-un serial ! Sa adune cit mai multe vizualizari ,sa stie toti despre problemele lor ! Dada ... Hai si-om bate capu la toti cit de ra e viata cu noi -_- Fufufufu ! Bred !
La pre multe filme va-ti uitat debililor :) Viata nu e un film...Nu trebuie sa creati efectele este speciale...Scandalele globale si starea"Distrus/a" pe facebook ... La tati lii POHUI de asta ...E asa greu sa intelegeti ?
Prosta incepi sa te plictisesti de totul ...
Pe de o parte este banal ..da pe de alta ... Tipa pastaiana ceva se schimba
Okey ... Cel mai usor de e sa fii lenes... Sa bei cafea :3 Si as nuti pasa de nimeni :3 ...Poate doar de surori :D Si de frati ...
Asat a fost totul -_- Este o tema foarte levaia ..Cit nu as vb ...Paliubomu nimic nu voi schimba...ginditiva is voi daca merita sa va transformati vietile in seriale ...Cu toate istericile voastre ...Tipa eu nu am dormit 5 zile...pzdts ce podvig ...
Bafta la toti ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu