22 ian. 2014

Biznes :D Yeah :D :) 08-22.01.14

Niciodata nu-i tirziu sa faci bani ! ....si sa dormi tot nui rau...Si sa faci bani....dar..DUPA CE VEI DORMI !Yeah ...
Iata ca 1 saptamina stau acasa :D Si ma distrez...ma odihnesc :D Caroci am racit ! :D 
Mda... Si ce ironie a sortii ?  Cind am timp ogramada eu ma trezesc la 7 :D Si nu pot adormi ? :D Mda... :D Straniu da prikolina :P
Deci ...Eu am hotarit sa fac bani pe baza talentului meu :) Nush daca v-a iesi caneshna...da sper macar vrio 100 lei sa fac :D Dar nu tottul iese deodata ? Asai :D ... 999 ! (Trii divetshi ! ):D Pasiba tii pentru asa o posiblitate superskaia ! :D De a vinde seva la alti oameni :D  Mdea.. :D Mai tirziu caroci vorbesc despre BIZNES  :D Dar acum schimb ciuti-ciuti tema :D Yopta....(-unde fara cuvintu ista ? :D )

Mulumesc Sorin caci mi-ai aratat un cintec nou ! :D Super ! Ascult si imi place  asa de tare ritmu ista :D Versurile caneshna is deaestea.. :D Taksebe :D  Eu de-am nu mai ascult asa cintece :)  Insa ritmu la aista rupe :D
____________________________________________________________

Нервы - Батареи


"мой прокуренный голос. твои теплые губы.

нам так нравится мерзнуть. нам не нравятся клубы.

но конечно уверенны. забери мое сердце.

и выходит надолго. чтобы согрется.
не довольны прохожие. что мы ярко одеты.
я бы дал им по роже. но сейчас не до этого.
я такой безнадежный. ты такая нарядная.
идеальное ложе. пустое парадное."
________________________________
____________________________
Rupe :D Pohuism + Romantica ;) Klassna :D
Poti sa asculti cind faci dush .. :D  Tati asculta muzica in dush nu ?  Nu ? Shi ? ....Eu shi is "edinstvenii ?" Mdea.. :( :D Ei si pohui ! :D Eu ji is li4nasti :D Individualinosti nu ? :D Vidileaiusi iz serii masi :D :D  Si vapshe la mine fiecare prieten e li4nosti :D Iaca cum poti sa zici : Zi-mi cine e prietenul tau si eu iti voi zice cine esti tu " :D Bred  :D Deacord ? :D Carecterele sunt diferite :D Unul e puternic in una altul in alta :D Si inca....Unu se comporta intr-un fel...da altu in alt fel :D...Bred :D 

Caroci despre Biznes... :D Eu nush dac se va primi macar ceva ! Da sper..ca totul va fi harosh ... :D Eu tipa is vizun4ik :D Si macar da vrio 3-4 oameni o sa se adreseze :D ....Mdea ;)
Si da sa-mi fac o reclamka :D: Cu srift mare desigur ! :D:
Vrei un fon pentru blog cool ? Vreai Un avatar super pentru TMD ? Sprai pentru CS:S (Counter-Strike Source)! Sau prosta portret ! ap iaka ! Abrashitiva la mine ! :D! Ieftin ! Numa cu 10 lei !
  Caroci ...Un savet de la mine ! ;D  Ascultati rock !  Leneviti cit vreti da sa aveti din asta bani ! Si face-ti un zakas la vri-un portret  !  Si caronaia fraza ! ----> Bafta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu