9 iun. 2013

Inima de Leu....08.06.13

Prieteni...cer iertari pentru retinerea articolului de azi....dar iarasi...am fost pedepsit de la calculator :P ...si iarasi din acelasi motiv...off...chiar nu poate un tinar sa iubeasca normal? :D
Deci...Inima de Leu...:D
Ok...toti prietenii imi spun ca prea tare tin cu Leii...adica :D sustin Leii..ma compar cu un Leu...chiar priviti scriu fiecare cuvint Leu cu litera MARE :D
Treaba e ca....sunt din zodia Leu ...si sunt...poate ...chiar....asa cum descrie orcine aceasat zodie! SI imi place ...imi place ca sunt asa un Leu ! Sunt un lider...un adevarat lider :D Sunt marinimos si iubesc viata!
Pretuiesc viata si stiu pretul greselilor! Niciodata nu trisez in jocuri si chiar vreau sa joc cinstit!

Ceea ce-mi place in mine e ca sunt mindru....dar am limita! Nu uit prietenii...iar mindria mea...nu este ca la altii...sau chiar ca la o colega de a mea....Ea zice ca ridica fruntea in sus la greutati si merge inainte! Insa aceasta doar ea crede...defapt ea merge cu nasul pe sus ! Si ma bucur ca sunt acum in conflict cu ea!

Dar...ceva mai important e ca sunt curajos...si iertatima ca vorbesc doar de mine...dar in viata mea nu am mai stiut nici un Leu !Nu am cu cine sa ma compar deaia vorbesc despre mine personal...

Firea mea romantica este foarte puternica....si......Inima mea....e mai puternica decit creierul !
Ce pot zice....situatiile le iau aproape de inima :P
Stiti...Toti prietenii mii tin apoape de mine...si nu vreau sa ma sfadesc ! Ba chiar imi fac doar noi!

LOOOOOLLLLLLLLL ( TEXT TAIAT PENTRU MINCIUNI )))))


P.S. Ms pentru comentariu...este o idee buna...:D
Deci....Eu indemn pe toti sa-si faca inima....ca a unui leu! sa fie puternic isi sa iubeasca cu adevarat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu